درباره ما

ما آمده‌ایم تا طعم «آینده‌نگری و رفاه پایدار» را در پس‌انداز، سرمایه‌گذاری و خدمات اقتصادی به همکاران بچشانیم.

مؤسسه تأمین آتیه آرنیکا» با هدف تقویت روحیه تعاون، پشتیبانی مالی و رفاهی، تأمین مسکن و ارتقای معیشت کارکنان، فعالیت خود را آغاز کرده و با راه‌اندازی «گروه مالی دایا» گام تازه‌ای در مسیر خلق ارزش پایدار برای کارکنان گروه ملی انفورماتیک برداشته است.

ما با استفاده از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری، صندوق‌های بازنشستگی و مسکن، مشارکت در پروژه‌های سودآور و ارائه خدمات مشاوره‌ای و رفاهی، می‌کوشیم آینده‌ای مطمئن‌تر و زندگی‌ای با کیفیت‌تر برای همکاران فراهم کنیم؛ این همان رسالت ماست: ایجاد بستر نوآورانه برای رفاه اقتصادی و تأمین آتیه.
آرنیکا
مأموریت ما
مأموریت

ما آمده‌ایم تا با تقویت روحیۀ تعاون و پشتیبانی مالی، امنیت شغلی و رفاه پایدار را برای کارکنان فراهم کنیم. مؤسسه تأمین آتیه آرنیکا با رویکردی نوین در سرمایه‌گذاری و خدمات رفاهی، افق تازه‌ای از آینده‌نگری و خدمت‌رسانی را پیش روی همکاران گشوده است.

گروه مالی دایا
دایا

گروه مالی دایا، بازوی اقتصادی و سرمایه‌گذاری مؤسسه آرنیکا، با هدف خلق ارزش پایدار و توسعه فرصت‌های سودآور شکل گرفته است. این گروه با سرمایه‌گذاری در پروژه‌های پربازده، صندوق‌های مسکن و بازنشستگی و مشارکت با سرمایه‌گذاران دیگر، مسیر رشد اقتصادی کارکنان را هموار می‌کند.

خدمات و حمایت‌ها
خدمات

از تأمین مسکن و صندوق‌های بازنشستگی تا ارائه خدمات رفاهی، مشاوره‌ای، بهداشتی و ورزشی؛ آرنیکا و گروه مالی دایا در کنار کارکنان هستند تا کیفیت زندگی آنان را ارتقا دهند و آینده‌ای مطمئن‌تر بسازند.

چشم‌انداز آینده
چشم‌انداز

ما می‌خواهیم نمونه‌ای موفق از «نوآوری در رفاه» باشیم؛ با مدیریت حرفه‌ای منابع، استفاده از تسهیلات بانکی و توسعه طرح‌های اقتصادی، رفاه امروز و آینده همکاران را تضمین کنیم و الگویی برای سایر نهادها بسازیم.

اعضای هیأت مدیره
رئیس هیأت مدیره
محمدرضا کریمی
نایب رئیس هیأت مدیره
وحید صدوقی
عضو هیأت مدیره
مرتضی اثباتی
عضو هیأت مدیره
بابک قبادی شورمستی
مدیرعامل و عضو هیأت مدیره
سیدرضا ناصری نیک
مدیر مالی
محمدرضا لطفی
چارت سازمانی
چارت سازمانی
خدمات ارائه شده در ارتباط با تأمین نیروی انسانی

شرکت خدمات انفورماتیک

از اسفند ماه سال گذشته قرارداد تأمین نیروی انسانی شرکت خدمات انفورماتیک به موسسه تأمین آتیه آرنیکا واگذار شد که این تغییر با هدف هم‌افزایی داخلی، ارتقای خدمات و افزایش بهره‌وری انجام گرفته است که بیش از ۱۲۰ نفر از کارکنان، تحت پوشش و قرارداد تأمین نیروی انسانی موسسه قرار گرفته‌اند.

شرکت ملی انفورماتیک

تاکنون 11 نفر از کارکنان تحت پوشش و قرارداد تأمین نیروی انسانی موسسه قرار گرفته اند.

شرکت فرانیک

تاکنون 3 نفر از کارکنان تحت پوشش و قرارداد تأمین نیروی انسانی موسسه قرار گرفته اند.

زیرساخت‌های فنی و تخصصی

برای اجرای موفق این قرارداها و توسعه خدمات، موسسه آرنیکا اقدام به ایجاد زیرساخت‌های فنی و تخصصی نموده است. سامانه‌های مالی پیاده سازی شده و نیروهای مجرب و متخصص جذب شده‌اند تا کیفیت خدمات در بالاترین سطح ممکن ارائه گردد.

خدمات تکمیلی

در کنار این فعالیت‌ها ارائه خدمات مرتبط به نیروی انسانی از جمله برگزاری دوره‌های آموزشی، برنامه‌های رفاهی و خدمات حمایتی نیز در دستور کار قرار گرفته است.

مولد سازی دارائی‌های غیر مولد

بازسازی ساختمان نگین

قراردادی به منظور بازسازی ساختمان نگین متعلق به شرکت خدمات انفورماتیک منعقد گردیده است که پیش‌بینی می‌شود 18 ماه زمان اجرای پروژه باشد.

راه ارتباطی با ما

آدرس: تهران، خیابان میرداماد، خیابان شهید حصاری، خیابان شهید کوشا، بن بست شهره، پلاک ۱

ایمیل:

arnica4nic@gmail.com

تماس:

۰۹۱۰‍۲۳۸۵۸۹۰

کد پستی:

۱۵۴۷۷۱۷۱۵۱